Usuwanie DPF FAP

Programowe usuwanie filtra DPF – cząstek stałych

usuwanie dpf

Jeżeli masz problem z filtrem DPF i szukasz prawdziwego rozwiązania, możemy pomóc! Oferujemy kompletne, sprawdzone i bezpieczne rozwiązania usuwania DPF …filtrów cząstek stałych.

DPF są zaprojektowane aby zredukować zanieczyszczenie środowiska i działają efektywnie w odpowiednich warunkach np. podczas regularnej jazdy autostradą. Jednakże, dla większości kierowców mogą sprawić spore problemy. Krótkie wyjazdy po mieście mogą spowodować że nie przegapione zostają programy regeneracji powodujące permanentne zablokowanie filtra i prowadzą do kosztownych napraw. Kiedy DPF jest zablokowany musi być wymieniony na nowy. Często kierowca w dalszym ciągu jeździ wg tego samego schematu i nowy filtr zapycha się ponownie ponownie narażając na wysokie koszty.

Funkcjonują dwa typy filtrów cząstek, bezobsługowy i wymagający obsługi. W pierwszym z nich czujniki temperatury i ciśnienia regulują, kiedy nastąpi regeneracja (oczywiście przy spełnieniu szeregu warunków), wskutek czego wypali się sadza zgromadzona w filtrze. W drugim typie filtra za wypalenie sadzy odpowiedzialny jest specjalny dodatek paliwowy, który trzeba uzupełniać po przejechaniu 80 – 100 tysięcy km. Stosowane są też aktywne systemy wypalania zgromadzonej w filtrze sadzy – na przykład okresowa zmiana trybu pracy silnika, w wyniku czego emituje on zwiększone ilości dwutlenku azotu, który przepływając przez filtr powoduje utlenianie zgromadzonej sadzy.

Bardzo często efektem ubocznym usterki filtra DPF jest zjawisko przybywania oleju. Jest to groźna sytuacja polegająca na absorbowaniu niespalonej dodatkowej porcji paliwa przez olej silnikowy, przez co traci on swoje właściwości smarujące, co z kolei doprowadzić może nawet do zatarcia silnika oraz uszkodzenia turbosprężarki.

W krajach Europy Zachodniej kupujący diesla z DPF korzystają z profitów w formie mniejszych podatków. Kompensuje to kłopoty związane z korzystaniem z takiego auta oraz większe koszty eksploatacji.

Jakie to powody?

  • Zwiększone zużycie paliwa, w momencie wypalania nawet 25-30 l/100!
  • Wysoki koszt wymiany oleju, konieczność stosowania oleju niskopopiołowego
  • Podatność na usterki, skomplikowany system dozowania dodatku, rozbudowany system czujników
  • Wieczne zmartwienie, myślenie co mruga, kiedy zgaśnie, czemu dymi, czy już można wyłączyć samochód, czemu nie ma mocy, itd.

Koszt nowego filtra najczęściej waha się między 5-15 tyś zł. Niestety również takie w wypadku eksploatacji samochodu głównie w trybie miejskim może spowodować powtórne zapchanie filtra już po kilkudziesięciu tysiącach km.

Możemy całkowicie usunąć Twój filtr cząstek stałych DPF ze sterownika ECU. Gdy zostanie to wykonane, wszystkie kontrolki znikną i regeneracja nie będzie się odbywać. Odniesiesz korzyści ze zmniejszonego zużycia paliwa gdy spragnione paliwa programy regeneracji nie będą miały miejsca. Mniejsze restrykcje dla wydechu zwiększą całkowitą wydajność samochodu.

dpf usuwanie

Usuniemy na stałe problem z :

  • dopalaniem filtra DPF ,
  • kopceniem ,  
  • z podnoszącym się stanem oleju ,
  • z szarpaniem silnika i utratą mocy

Dodatkowo, zmniejszymy zużycie paliwa, oszczędzisz na wizytach u mechanika, nie wstydzisz się gdy włączy się wypalanie w centrum miasta.

Jak się odbywa kompleksowo usunięcie filtra DPF :

1.Pobieramy fabryczne oprogramowanie z komputera znajdującego się w samochodzie i modyfikujemy je zgodnie z procedurami przewidzianymi przez producentów przy użyciu najnowocześniejszego ,oryginalnego i legalnego sprzętu aktualnie dostępnego na rynku.

2.Filtr zostaje usunięty z wydechu. Zostaje oryginalna obudowa , w której się znajdował.

Auto po usunięciu DPF pracuje jak zwykły diesel bez filtra i spełnia Polskie normy emisji spalin, ich poziom zanieczyszczeń jest 5 razy mniejszy niż dozwolony . Przechodzi okresowe przeglądy. Po usunięciu FAP nie trzeba uzupełniać drogiego płynu Eloys. Moduł additiv staje się zbędny.

Usuwanie FAP lub DPF jest w pełni odwracalne

Odczyty wszystkich aut oraz oprogramowania zmodyfikowane, przechowywane są na serwerach naszej firmy. W każdym oddziale, czy to w Polsce, czy poza granicami naszego kraju, klient może wrócić do poprzednich ustawień. Jest to bezpłatne. Po powrocie do seryjnych parametrów, należy zamontować nowy filtr cząstek stałych DPF lub FAP.

BEZPIECZEŃSTWO / Gwarancja

  • Wszystkie nasze programy do usuwania DPF dostarczane są z 3 letnią gwarancją.
  • Jesteśmy warsztatem ubezpieczonym z tytułu OC w PZU
  • Pracujemy wyłącznie na oryginalnym sprzęcie i oprogramowaniu
  • Posiadamy praktycznie wszystkie dostępne na rynku programatory (oryginalne) sterowników silnika takie jak Magicmotorsport X17, Fgtech Galetto, Kess, Ktag itd.
  • Wszystkie nasze opracowania są robione manualnie w programie WinOLS, krok po kroku bazując na tzw. damosach. Większość naszych rozwiązań ma możliwość odłączenia wszystkich czujników temperatury spalin i różnicy ciśnien przed filtrem DPF. Dzięki temu, nie ma znaczenia jakiego typu jest to usterka, usuwamy system w całości.

Oferta skierowana jest nie tylko dla posiadaczy samochodów osobowych. Pracujemy równiez z maszynami rolniczymi, ciężarówkami oraz łodziami motorowymi.

Jesteśmy liderem na rynku usuwania filtrów DPF. Posiadamy rozbudowaną sieć dystrybucji na terenie całego kraju. Nie musisz być z Gdańska aby skorzystać z naszej oferty.

Sectec is a licensed WinOLS user

 

Zanim podejmiesz decyzję o usunięciu DPF to warto zadać warsztatowi kilka pytań o:

1) sprzęt – czy jest to kabelek z allegro , czy Certyfikowany oryginalny sprzęt . Jesli
certyfikowany , to poproście o numer klienta, lub inne potwierdzenie na sprzęt
2) oprogramowanie – analogicznie – zapytajcie czy serwis pracuje na oryginalnym software, czy na darmowym lub kradzionym z netu . Poważne programy najczęściej działaja na donglu i on-line . Poproście o dowód legalności.
3) gwarancję i jej warunki
4) ubezpieczenie warsztatu.
5) komputerowy sprzęt diagnostyczny – czy oryginał, może cos dedykowanego dla Twojej marki
6) czy jest na pokładzie warsztatu jakiś doświadczony elektronik i mechanik , w razie gdy podczas prac wyjdzie jakiś problem.
7) jeśli długo jeździliście z zapchanym DPF zapytajcie ,czy jest możliwość sprawdzenia turbiny, i mocy na hamowni.

Na życzenie, oferujemy bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy!

Procedura usuwania filtra cząstek stałych wygląda następująco:

  • Dzwonisz do nas umawiamy się na konkretny dzień i konkretną godzinę, jak do lekarza.
  • Operacja trwa około 3-5 godzin – w zależności od stopnia skomplikowania. W celu ustalenia dokładnego czasu wykonania prosimy o kontakt telefoniczny.
  • Demontujemy filtr wraz z obudową, usuwamy wkład ceramiczny. Jednocześnie dokonujemy modyfikacji oprogramowania sterownika silnika – w tym się specjalizujemy.
  • Po wykonaniu operacji wszystkie świecące dotychczas kontrolki związane z układem filtra DPF/FAP gasną i samochód jest do odbioru.

Nadal nie wiesz gdzie usunąć cząstek stałych DPF w swoim samochodzie ?? 

nie zwlekaj i zadzwoń do nas 888-774-774 Mrmotorsport