Ford B-Max (01/2012 – 12/2017) Diesel 1.5 TDCi – 75-BHP – 56-KW BOSCH EDC17C10 – Car
Ford B-Max (01/2012 – 12/2017) Diesel 1.5 TDCi – 75-BHP – 56-KW BOSCH EDC17C10 – Car
Parametry | Oryginał | Stage 1 | Stage 2 |
---|---|---|---|
Moc (Hp) | 75 | 121 | 133 |
Moment (Nm) | 185 | 280 | 308 |
Informacje o pojeździe
Pojazd: Samochód |
Marka: Ford |
Rok: (01/2012 - 12/2017) |
Model: B-Max |
Paliwo: Diesel |
Silnik: 1.5 TDCi - 75-BHP - 56-KW |
Oznaczenie silnika: UGJ |
Informacje o Ecu
Silnik Ecu: BOSCH EDC17C10 |
Lokalizacja ECU: W pobliżu baterii |
Lokalizacja OBD: Za panelem, z boku koła kierownicy |
OBD: ENU_144300KCAN |
Narzędzia
KESSV2: OBD |
Kess V2 Protokół: 486 |
Kess V2 Instrukcja: ENU_L_FORD_GPT |
Protokół KTAG: 698 |
KTAG Instrukcja: ENU_L_FORD_GPT |
AUTOTUNER: Nie jest jeszcze obsługiwany - Sprawdź narzędzie |
X17: OBD/Boot/Bench |
CMD: OBD/Boot/Bench |
Dostępne rozwiązania
DPF: Tak | EGR: Tak |
ADBLUE: Tak | PRZEPUSTNICA: Tak |
HOT START: Nie | DRUGI OBIEG POWIETRZA: Nie |
DTC: Tak | EVAP: Nie |
HARDCUT: Nie | POP & BANG: Nie |
KLAPA NA WYDECHU: Nie | GPF OFF: Nie |
TQM: Tak | OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI: Tak |
START STOP: Nie | DECAT: Nie |
PRZEPŁYWOMIERZ: Tak | CZUJNIK BOOSTU: Nie |
WYŚWIETLACZ SPORTOWY: Nie | KLAPY WIROWE: Nie |
LAUNCH CONTROL: Nie |