Ford C-Max (01/2010 – 01/2015) Diesel 1.6 Duratec Ti VCT – 125-BHP – 93-KW SIEMENS EMS2204 – Car
Ford C-Max (01/2010 – 01/2015) Diesel 1.6 Duratec Ti VCT – 125-BHP – 93-KW SIEMENS EMS2204 – Car
Parametry | Oryginał | Stage 1 | Stage 2 |
---|---|---|---|
Moc (Hp) | 125 | 138 | 152 |
Moment (Nm) | 170 | 185 | 204 |
Informacje o pojeździe
Pojazd: Samochód |
Marka: Ford |
Rok: (01/2010 - 01/2015) |
Model: C-Max |
Paliwo: Diesel |
Silnik: 1.6 Duratec Ti VCT - 125-BHP - 93-KW |
Oznaczenie silnika: PNDA |
Informacje o Ecu
Silnik Ecu: SIEMENS EMS2204 |
Lokalizacja ECU: Tylko OBD |
Lokalizacja OBD: Bok kierownicy |
Narzędzia
KESSV2: Nie jest jeszcze obsługiwany - Sprawdź narzędzie |
Kess V2 Instrukcja: ENU_L_CONTINENTAL_EMS2204_FORD_TPROT |
Protokół KTAG: 749 |
KTAG Instrukcja: ENU_L_CONTINENTAL_EMS2204_FORD_TPROT |
AUTOTUNER: Tylko OBD |
X17: Tylko buty |
CMD: Nie jest jeszcze obsługiwany - Sprawdź narzędzie |
Dostępne rozwiązania
DPF: | EGR: |
ADBLUE: | PRZEPUSTNICA: Nie |
HOT START: Nie | DRUGI OBIEG POWIETRZA: Nie |
DTC: Nie | EVAP: Nie |
HARDCUT: Nie | POP & BANG: Nie |
KLAPA NA WYDECHU: Nie | GPF OFF: Nie |
TQM: Nie | OGRANICZENIE PRĘDKOŚCI: Tak |
START STOP: Nie | DECAT: Nie |
PRZEPŁYWOMIERZ: Nie | CZUJNIK BOOSTU: Nie |
WYŚWIETLACZ SPORTOWY: Nie | KLAPY WIROWE: Nie |
LAUNCH CONTROL: Nie |